How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.
Co-creating products with customers
CORTESE, MARIO
2014
Abstract
How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
20140610-cortese-summary-eng.pdf
accesso aperto
Dimensione
1.14 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.14 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
20140610-cortese.pdf
accesso aperto
Dimensione
4.71 MB
Formato
Adobe PDF
|
4.71 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in UNITESI sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.14242/61980
Il codice NBN di questa tesi è
URN:NBN:IT:LUISS-61980