How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.

Co-creating products with customers

CORTESE, MARIO
2014

Abstract

How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.
10-giu-2014
Inglese
LEEFLANG, PIETERS
Marcati, Alberto
Luiss Guido Carli
130
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
20140610-cortese-summary-eng.pdf

accesso aperto

Dimensione 1.14 MB
Formato Adobe PDF
1.14 MB Adobe PDF Visualizza/Apri
20140610-cortese.pdf

accesso aperto

Dimensione 4.71 MB
Formato Adobe PDF
4.71 MB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in UNITESI sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.14242/61980
Il codice NBN di questa tesi è URN:NBN:IT:LUISS-61980