Sfoglia per Corso QUANTITATIVE METHODS FOR POLICY EVALUATION

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 14 di 14
Istituto Anno di pubblicazione Titolo Autore file(s)
Università degli Studi di Macerata 2024 COMPETITION AND REGULATORY POLICY IN THE BANKING INDUSTRY: AN ECONOMETRIC ANALYSIS OF THE IMPACTS OF COMPETITION AND REGULATIONS ON ECONOMIC GROWTH. -
Università degli Studi di Macerata 2023 ECONOMIC REGIONAL IMPACT OF THE NATIONAL RECOVERY AND RESILIENCE PLAN: THE CASE OF SICILY -
Università degli Studi di Macerata 2025 ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY AND INCLUSION: WHAT IS THE ROLE OF FINANCE? -
Università degli Studi di Macerata 2025 Essay on International Trade -
Università degli Studi di Macerata 2023 Essays on International Trade. Theory and applications of the structural gravity model with country-specific features and domestic policies. -
Università degli Studi di Macerata 2023 An Extended Structural Analysis of Mexico: Production, income distribution, and international trade -
Università degli Studi di Macerata 2025 Gender-Based Violence and Gender Statistics in Albania: Comparison to the Balkan Region -
Università degli Studi di Macerata 2024 LA RESILIENZA TERRITORIALE: RIFERIMENTI TEORICI E APPROCCI DATA DRIVEN PER POLITICHE BASATE SULL’EVIDENZA -
Università degli Studi di Macerata 2023 New Applications and Frontiers for Agent-Based Models. -
Università degli Studi di Macerata 2025 Refugee Economic Integration: Prospects or Challenges? -
Università degli Studi di Macerata 2025 SAM-BASED COMPUTABLE GENERAL EQUILIBRIUM MODELS: THEORY AND EMPIRICAL APPLICATIONS -
Università degli Studi di Macerata 2025 Three Essays on the Economics of Public Program Provision, Inequality and Health -
Università degli Studi di Macerata 2023 VALUE, PRICES AND DISTRIBUTION COMPUTABLE METHODS FOR THE INVESTIGATION OF LONG-PERIOD ECONOMIC STRUCTURES -
Università degli Studi di Macerata 2025 Virtual Trade Fair Platforms under the Visitor-Buyer Lens: The Relationship between Perceived Quality and Customer Engagement; Willingness to Pay of Italian Generation Z Consumers Towards Sustainable Fashion: A Quantitative Analysis; Sales Technology Research within The B2B Context Over More Than Three Decades: A Bibliometric Analysis. -
Mostrati risultati da 1 a 14 di 14
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile